Reklamácia
Reklamácia nie je práve vyhľadávaná záležitosť. Napriek tomu je niekedy potrebné tovar reklamovať. Ak potrebujete zakúpený tovar reklamovať, tu nájdete návod, ako správne postupovať? Reklamácia u nás sa nemusíte obávať! Budeme sa snažiť, aby ste mali s celým procesom čo najmenej starostí a reklamácie prebehla čo najrýchlejšie.
Odovzdanie reklamácie
Odporúčame vyplniť tento formulár.
Pokiaľ chcete u nás zakúpený tovar reklamovať, prosíme zašlite tovar na nižšie uvedenú adresu:
Lyzelyze.sk - Hala C
REKLAMÁCIE
Hlavenec 158/C
294 74
Česká republika
- Vždy je potrebné doložiť doklad o nákupe preukazujúci kúpe tovaru u Lyzelyze.sk (faktúra, predajka) a v prípade, že reklamáciu zasielate aj stručne uviesť dôvod reklamácie!
- Reklamovaný tovar v žiadnom prípade neposielajte na dobierku!
- Reklamovaný tovar musí byť kompletný, čisté a hygienicky nezávadné!
Reklamačný protokol
Ak reklamáciu vykonávate osobne, vydáme Vám reklamačný protokol.
V prípade zaslania reklamácie na adresu reklamačného oddelenia, Vám bude zaslaný reklamačný list na e-mail uvedený v popise reklamácie.
Záručná doba a životnosť tovaru
Záručná doba a životnosť tovaru sú rôzne pojmy. Životnosť tovaru je daná spôsobom a intenzitou používania a nemusí byť vždy rovnaká ako záručná doba. To znamená, že pri intenzívnom používaní môže byť životnosť kratšia ako záručná doba. Záručná doba je 24 mesiacov, pokiaľ nie je uvedené inak a začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru.
Priebeh reklamácie
O priebehu celej reklamácie budete informovaný automatickými maily, ktoré Vás upozorní na to, že Vaša reklamácia bola nami prijatá do systému, že bola vybavená, že Vám bola odoslaná, alebo že si ju máte možnosť vyzdvihnúť.
Lehota na vybavenie reklamácie
V prípade, že ste spotrebiteľ, reklamácia bude vybavená v 30-dňovej lehote.
V prípade, že nie ste spotrebiteľ, sa snažíme vybaviť reklamáciu v čo najkratšom čase.
Kontakty pre reklamácie
Nižšie uvedené kontakty slúžia pre prípad potreby komunikácie ohľadom Vašej reklamácie:
info@lyzelyze .sk
tel: +421 2/222 051 28
Ako postupovať keď ...
Je prijaté tovar poškodený
Pri preberaní balíka, zásielku vždy skontrolujte!
Zásielku si prosím vždy prezrite pred dopravcom, tu obal nie je poškodený (pokrčený, roztrhaný, rozmočený a pod.) A či nie je porušená naše špeciálne baliace páska. V prípade nezrovnalostí balík nepreberajte!
Ak je tovar poškodený, hoci bol obal neporušený, je potreba o tejto skutočnosti čo najskôr informovať prepravcu (DPD a Slovenská pošta) a našu spoločnosť.
Tovar bol dodaný nekompletný alebo nezodpovedá objednanému typu
Prosíme bezodkladne nás informujte, najlepšie telefonicky na tel. +421 2/222 051 28, ihneď budeme túto nezrovnalosť riešiť.